Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΔΒΜ





ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ – ΤΙΤΛΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΩΡΕΣ
1. ΟΙΚΟΝΟΜΙA - EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
1.1. Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα – Διοίκηση Επιχειρήσεων 25Ω
1.2. Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα 50Ω
1.3. Επιχειρηματικότητα και Τουριστική – Πολιτιστική Ανάπτυξη 25Ω
1.4. Αγροτική Επιχειρηματικότητα – Marketing Αγροτικών Προϊόντων 25Ω
1.5. Βιολογικά Προϊόντα: Παραγωγή – Πιστοποίηση – Διάθεση 25Ω
1.6. Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα – e-επιχειρείν 25Ω
1.7. Πράσινη Επιχειρηματικότητα 25Ω
1.8. Δημιουργώ τη δική μου επιχείρηση 25Ω
1.9. Σύγχρονες Τραπεζικές Συναλλαγές 25Ω
1.10. Υπολογίζοντας τις δαπάνες του νοικοκυριού 25Ω
1.11. Συμβουλευτική σταδιοδρομίας 25Ω
1.12. Επαγγελματική ενεργοποίηση ανέργων γυναικών 25Ω

2. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
2.1 Περιβάλλον και καθημερινή ζωή 25Ω
2.2 Γεωργία και Φυσικοί Πόροι 25Ω
2.3 Συλλογικές Περιβαλλοντικές Δράσεις 25Ω
2.4 Οικολογικές λύσεις για το σπίτι 25Ω
2.5 Προστασία και Δικαιώματα Καταναλωτή 25Ω
2.6 Ασφάλεια –Ποιότητα Τροφίμων 25Ω
2.7 Αστικοί λαχανόκηποι 25Ω
2.8 Πρακτικές συμβουλές (υγιεινής) διατροφής 25Ω
2.9 Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες 25Ω
2.10 Διαμόρφωση και διακόσμηση εσωτερικών χώρων 25Ω

3. ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
3.1 Επεξεργασία Κειμένου – Διαδίκτυο (Ι) 50Ω
3.2 Υπολογιστικά Φύλλα – Παρουσιάσεις (ΙΙ) 50Ω
3.3 Βάσεις Δεδομένων – Εξειδικευμένα θέματα (ΙΙΙ) 50Ω
3.4 Διαδικτυακά εργαλεία και υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή 25Ω
3.5 Ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) 25Ω
3.6 Δημιουργία Ιστοσελίδας 50Ω
3.7 Ηλεκτρονική εφημερίδα 50Ω
3.8. Εξοικείωση με ηλεκτρονικές μορφές μάθησης – e-learning (25Ω) e-Κ.Δ.Β.Μ.

4. ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
4.1 Ελληνικό Αλφαβητικό σύστημα 25Ω
4.2 Βελτιώνω την ορθογραφία μου 25Ω
4.3 Σύνταξη εγγράφων – φορμών 50Ω
4.4 Αγγλικά για το χώρο εργασίας (Α2-Β1) 25Ω
4.5 Αγγλικά για τον τουρισμό (Α2) 25Ω
4.6 Γαλλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.7 Γερμανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.8 Ιταλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.9 Ισπανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.10 Ρωσικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.11 Κινεζικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.12 Τουρκικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω

5. ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
5.1 Διαχείριση εργασιακού άγχους/Εναρμόνιση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής 25Ω
5.2 Αποτελεσματική συνεργασία στον εργασιακό χώρο 25Ω
5.3 Αποτελεσματική ηγεσία στην εργασία 25Ω
5.4 Διαχείριση χρόνου 25Ω
5.5 Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων 25Ω
5.6 Επικοινωνία και δυναμική της Ομάδας 25Ω
5.7 Εθελοντικές δράσεις στην τοπική κοινωνία 25Ω
5.8 Αποτελεσματική επικοινωνία με φορείς και υπηρεσίες 50Ω
5.9 Αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης στην καθημερινή ζωή 25Ω

6 ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
6.1 Ιστορία της Τέχνης 25Ω
6.2 Εικαστικό Εργαστήρι 50Ω
6.3 Φωτογραφία 25Ω
6.4 Κινηματογράφος 25Ω
6.5 Εργαστήρι δημιουργίας Βίντεο 50Ω
6.6 Θεατρικό Εργαστήρι (ανεβάζω τη δική μου παράσταση) 50Ω
6.7 Εργαστήρι μουσικής 50Ω
6.8 Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής 50Ω
6.9 Αξιοποίηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς 25Ω
6.10 Τοπική Ιστορία 25Ω

7. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΩΝ
7.1 Μετανάστες – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή 25Ω
7.2 Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες Ι 50Ω
7.3 Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ 50Ω
7.4 Τσιγγάνοι – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή 25Ω
7.5 Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην καθημερινή ζωή (Α1) 125Ω
7.6 Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην καθημερινή ζωή (Α2) 175Ω
7.7 Κρατούμενοι – Υποστήριξη κρατουμένων 25Ω
7.8 Μουσουλμανική Μειονότητα – Γλωσσικές δεξιότητες Ι 50Ω
7.9 Μουσουλμανική Μειονότητα – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ 50Ω

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να ενημερωθείτε για τις περιλήψεις των παραπάνω εκπαιδευτικών προγραμμάτων

https://sites.google.com/site/ekpaideutikoylikokdvmap9/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΤΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ ''ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΠΑΝΕΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ''

  Δελτίο Τύπου Παράταξη "Επανεκκίνηση Τώρα" Δήμου Ορχομενού. Με αφορμή το πρόσφατο δημοσίευμα του 902, που βασίζεται σε καταγγελίες του Σωματείου Απολυμένων Εργαζομένων της ΛΑΡΚΟ και της Ομοσπονδίας Μεταλλωρύχων Ελλάδας, όπου αποκαλύπτεται ότι πρώην εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ, οι οποίοι μετά από 30 χρόνια δουλειάς στα νταμάρια και τα καμίνια εντάχθηκαν σε προγράμματα απασχόλησης του δήμου, και  παραμένουν σε χώρους όπου επικρατούν εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες. Συγκεκριμένα: Το εργοτάξιο  που σύμφωνα και με δικές  μας καταγγελίες έχει μετατραπεί σε χωματερή, δεν αποτελεί  σημείο παραμονής υπαλλήλων του δήμου. Παρολαυτά οι εργαζόμενοι που προέρχονται από την ΛΑΡΚΟ κι όχι  μόνο αυτοί, αλλά και άλλοι,συνωστίζονται. και παραμένουν εκεί κατ' επιλογή χωρίς κανένα συγκεκριμένο πλάνο εργασίας σε  αποθήκες χωρίς καμία μέριμνα για την υγιεινή και ασφάλειά τους. Το πως γίνεται η συγκεκριμένη επιλογή άλλοι  να παραμένουν  στα χωριά κι άλλοι στο εργοτάξιο και μ...

ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ .....ΕΝΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

Μία εξαιρετική ανάρτηση από την σελίδα  ‎ Γιώργος Τσάπρας ‎   προς   ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ...(μια φορά και έναν καιρό)

80 χρόνια Σταύρος Ξαρχάκος

Χρόνια πολλά, κύριε Σταύρο! 13/03/2019 ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ Καλή Βανδώρου ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ Σταύρος Ξαρχάκος ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ Γεννήθηκε η Μαρίζα Κωχ Γεννήθηκε ο Δημήτρης Μυστακίδης (1970) Γεννήθηκε ο Σταύρος Ξαρχάκος (1939) Γεννήθηκε ο Νίκος Ξανθόπουλος (1934) Στις 14 Μαρτίου του 1939, στο κέντρο της Αθήνας, ήρθε στον κόσμο ένα όμορφο, μελαχρινό αγοράκι που έμελλε να βιώσει μια ζωή πλούσια σε δημιουργικότητα, συγκινήσεις, αναγνωρισιμότητα και αιώνιες στιγμές δόξας. Ο Σταύρος Ξαρχάκος γεννήθηκε σε μια δύσκολη χρονικά περίοδο για την Ελλάδα (γερμανική κατοχή - εμφύλιος πόλεμος), αλλά, κατάφερε μέσω του ταλέντου και της προσωπικότητάς του να κάνει πράξη όλα όσα είχε ονειρευτεί - ίσως ακόμα και αυτά που δεν είχε καν ονειρευτεί… Σήμερα, που κλείνει τα 80 του χρόνια, είναι σίγουρο ότι θα γίνουν δεκάδες αναφορές στο όνομά του. Στο συγκεκριμένο άρθρο, θα μεταφερθούν κάποιες απόψεις και εμπειρίες της υπογράφουσας, μια και ο Σταύρος Ξαρχάκος είναι προσωπικά ένας πολύ...