Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΩΣΤΑΣ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗΣ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


             Φίλες και Φίλοι, αγαπητοί Συνδημότησσες/ες

Με τη συμπλήρωση της τρέχουσας Δημοτικής περιόδου στις 31 Αυγούστου 2018 συμπληρώνω, με τη δική σας επιλογή, 13 χρόνια παρουσίας μου στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας.
  Δεκατρία χρόνια αγωνίας, συνεχούς προσπάθειας αντιμετώπισης-επίλυσης των προβλημάτων του Δήμου  γενικών, αλλά κει ειδικών (των Δημοτών)στο μέτρο πάντοτε του δυνατού.
  Ανάλωσα όλα τα ψυχικά μου αποθέματα στην υπηρεσία των Δημοτών μας, με στόχους με όραμα, με προοπτική, τα προβλήματα πολλά και δισεπίλυτα κυρίως όσον  αφορά τη νοοτροπία, αλλά και τα μικροσυμφέροντα μικρών ομάδων, νοοτροπίες βαθειά  ριζομένες. Δυστυχώς δεν στάθηκε δυνατό πολλές φορές να ανατραπούν.
Ο χρόνος από 1-1-2011 έως 31-8-2014 που είχα την κεντρική ευθύνη της Διοίκησης του             Δήμου (μόλις 3,5 χρόνια),  λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κατάρρευση της χώρας και φυσικά την εναλλαγή στην εξουσία κομμάτων και προσώπων με τις συνεχείς βουλευτικές εκλογές και τη συνένωση των Δήμων ( Καλλικρατικός νόμος) δυσκόλεψαν αφάνταστα το έργο μας.
  Με πολλή μεγάλη προσπάθεια των Υπαλλήλων του Δήμου και των αιρετών συνεργατών μου, καταφέραμε να αναστρέψουμε την πορεία του  Δήμου από την οικονομική κατάρρευση του και να παραδώσουμε στο τέλος της θητείας μας, έναοικονομικά ισορροπημένο ταμείο, αλλά και με έργα αρκετά σημαντικά, με τα δεδομένα που προανέφερα, ιδίως σε υποδομές με κυρίαρχο εκείνο, που είμαι βέβαιος ότι θα αλλάξει μελλοντικά τη φθίνουσα πορεία μας, το ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΚΟ.
  Η πορεία αυτή δυστυχώς ανετράπη με τις εκλογές του Μαίου του 2014.
  Γυρίσαμε αρκετά χρόνια στο παρελθόν, χάθηκαν την πενταετία αυτή αρκετές ευκαιρίες δυστυχώς. Γι΄αυτό χρειάζεται μια ανανέωση προσώπων με άλλες αντιλήψεις και πρακτικές από τη σημερινή, χρειάζεται μία ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ.
Αρκετά νωρίς ενημέρωσα τους συνεργάτες μου για την πρόθεσή μου να αποχωρήσω από επικεφαλής της Δημοτικής μας Παράταξης, με την προσωπική δέσμευση να στηρίξω, από λόγους αρχής και δεοντολογίας, όποιος/α εκδηλώσει ενδιαφέρον να ηγηθεί μιάς νέας προσπάθειας.
  Αυτό και έγινε. Το ενδιαφέρον αυτό έδειξε μία άξια συνεργάτιδα μου με γνώση με εμπειρία, με διάθεση αποδεδειγμένα για προσφορά και η υποψηφιότητά της με βρίσκει απολύτως σύμφωνο, γιατί θεωρώ ότι έχει όλες τις δυνατότητες να αλλάξει την πορεία αυτού του τόπου.
  Με γνώση των προβλημάτων του Δήμου μας, αλλά και τις δυνατότητες της καςΚΑΡΑΛΗ, τολμώ να ζητήσω από όλους σας τη στήριξή της.
  Τελειώνοντας νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω τους Υπαλλήλους του Δήμου για την άψογη συμπεριφορά τους απέναντι μου και την προσπάθεια που κατέβαλαν στη διάρκεια της Δημαρχιακής μου θητείας για την ανασύνταξη των υπηρεσιών, τους αγαπητούς φίλους και συνεργάτες αιρετούς για την πολυτιμότατη βοήθεια, τον σεβασμό τους, την αγάπη τους και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν και τέλος όλους εσάς φίλες και φίλοι Δημότες Ορχομενού που μου εμπιστευτήκατε το μεγαλύτερο Δημοτικό αξίωμα.
  Αποχωρώντας θέλω να σας βεβαιώσω ότι προσπάθησα όσο μου επέτρεψαν οι δυνάμεις μου, να υπηρετήσω το θεσμό με αξιοπρέπεια, ευσυνειδησία και με όλες τις αξίες που μου κληροδότησαν οι γονείς μου, όμως χρωστώ μια ΣΥΓΓΝΩΜΗ  από την οικογένειά μου για την περιπέτεια που έζησαν όλα αυτά τα χρόνια στηρίζοντας τις επιλογές μου πληρώνοντας ένα εξαιρετικά μεγάλο τίμημα.


΄΄ 


                                                                  Ορχομενός  Δεκέμβριος  2018
                                                                     ΚΩΝ/ΝΟΣ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗΣ
                                                            ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ
                                                                  ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ΄
΄
                                                            τ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΡΑΖΑΚΙΑ

 Την περασμένη Δευτέρα βραβεύτηκε στο ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ο  Ορχομένιος φοιτητής πλέον, Γιώργος Ραζακιάς . Ο Γιώργος είναι φοιτητής της Νομικής Σχολής ΑΠΘ , Θεσσαλονίκης. Τα βραβεία δόθηκαν από την τράπεζα EUROBANK σε  μαθητές Αττικής και Στερεάς Ελλάδας που αρίστευσαν κατά την περασμένη  σχολική χρονιά. ΓΙΩΡΓΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΕΜΠΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ ΜΟΡΝΟ

Δεν υπήρξε πέμπτο μοτέρ στο Μόρνο ειπε ο περιφερειάρχης Φάνης Σπανός κατά την σημερινή συνάντηση του με τους αγρότες στην περιφέρεια. Ετσι  δικαιώνεται η πρώην δήμαρχος Ορχομενού Βούλα Καράλη  όταν υποστήριζε  μαζί με τον τότε αντιδήμαρχο Γρηγόρη  Γαλάνη  πέρυσι ,ότι  ούτε το πέμπτο μοτέρ   λειτούργησε ποτέ αλλά ούτε το νερό που ερχόταν  από τον Μόρνο  αρκούσε για άρδευση. Δύσκολη έως αδύνατη η λειτουργία του πλωτού στην Υλίκη κατά τον κ Ντασιώτη .   Περισσότερο νερό από τον Μόρνο για φέτος  κι εναλλακτικές  λύσεις στην άρδευση υποσχέθηκε η περιφέρεια. Τόσο ο περιφερειάρχης κ Σπανός όσο  κι ο αντιπεριφερειάρχης κ Ντασιώτης  μίλησαν με αλήθειες κι υποσχέθηκαν ότι θα κάνουν ότι μπορούν ώστε να διευκολύνουν τους αγρότες στην φετεινή αρδευτική περίοδο που προμηνύεται δύσκολη ,  αλλά το κυριώτερο  δεσμεύτηκαν ότι θα είναι σε συνεχή επαφή με τους αγρότες.                                                                                 ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ

Χριστίνα Βελαώρα - Κανούση και # ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΩΡΑ!!!

Χριστίνα Βελαώρα - Κανούση Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Ιστορικό Ορχομενό, αποφοίτησα από το εξατάξιο Γυμνάσιο Ορχομενού. Είμαι παντρεμένη με τον Θανάση Κανούση. και έχουμε δύο κόρες την Έλενα Κοινωνιολόγο-Στρατιωτικό και την Γιούλη Αισθητικό-Κομμώτρια.  Είμαι μια ευτυχισμένη γιαγιά τεσσάρων εγγονιών. Εργάστηκα στην εταιρεία SLK Μιχάλη Σκλαπάνη, στην Διεύθυνση Γεωργίας και στο Δασαρχείο Λιβαδειάς. Είμαι αισθητική σύμβουλος και αυτή την περίοδο δραστηριοποιούμαι στο χώρο των καλλυντικών.Διετέλεσα πρόεδρος του   Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 2 ου Νηπιαγωγείου, του 2 ου Δημοτικού Σχολείου και του 2 ου Γυμνασίου Ορχομενού, καθώς   και γραμματέας   του    Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων Λυκείου Ορχομενού, επίσης πρόεδρος της Σχολικής επιτροπής του Λυκείου Ορχομενού.Είμαι μέλος του συλλόγου γυναικών Ορχομενού, μέλος της Greenpeace και εθελόντρια στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος για προσφορά και βοήθεια σε καταστάσεις από φυσικές καταστροφές. Θα ήθελα ν