Απίστευτο λάθος στη βαθμολογία της Α' λυκείου. Τώρα αλλάζουν τον τρόπο υπολογισμού
Οδηγία προς τους διευθυντές των λυκείων για βελτιώσεις στον τρόπο υπολογισμού της βαθμολογίας σε ορισμένα μαθήματα της Α΄ Λυκείου, προκειμένου να γίνει ευκολότερη η προαγωγή των μαθητών στην επόμενη τάξη, έστειλε η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας.
Μετά τις αποκαλύψεις για υψηλά ποσοστά αποτυχίας στις εξετάσεις της Α΄ Λυκείου σε μία σειρά μαθημάτων, με αποτέλεσμα να εκτιμάται ότι ο αριθμός των μαθητών που θα δώσει επαναληπτικές εξετάσεις τον Σεπτέμβρη φθάνει μέχρι και το 40%, η ομάδα υποστήριξης «Myschool» του υπουργείου Παιδείας καλεί τους λυκειάρχες να εκδώσουν νέα αποτελέσματα, αναφέροντας σε οδηγία: «Μέχρι τώρα, στις Φυσικές Επιστήμες, αν ο μαθητής σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) είχε βαθμό κάτω από τη βάση, τότε παραπεμπόταν στο μάθημα.
Προαγωγή
Πλέον, αν σε ένα από τα κλαδικά μαθήματα (Φυσική, Χημεία, Βιολογία) έχει βαθμό κάτω από τη βάση, αλλά ο βαθμός του μαθήματος 'Φυσικές Επιστήμες' (που προκύπτει από τα τρία κλαδικά μαθήματα) είναι πάνω από τη βάση, τότε ο μαθητής προάγεται».
Με τη ρύθμιση φαίνεται ότι γίνεται προσπάθεια να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών που «κόπηκε» στις εξετάσεις της Α΄ Λυκείου, αλλά από το υπουργείο Παιδείας τονίσθηκε χθες ότι «η εν λόγω οδηγία ενημερώνει τα σχολεία για την ενσωμάτωση των αλγοριθμικών κανόνων για τον υπολογισμό του μέσου όρου που προβλεπόταν από το Π. Δ. 68/2014, το οποίο είναι σε ισχύ από τις 7 Μαΐου του 2014 στην εφαρμογή Myschool».
Χθες, εξάλλου, ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος επανέλαβε πως δεν θα καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων, μέσω της οποίας επελέγησαν σε ποσοστό 50% τα θέματα στις εξετάσεις της Α΄ Λυκείου, ενώ πρόσθεσε ότι τα όποια προβλήματα του θεσμού θα γίνουν γνωστά όταν εκδοθούν από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής τα στατιστικά στοιχεία για τις βαθμολογίες των μαθητών σε όλη τη χώρα.
ΠΗΓΗ: ΗΜΕΡΗΣΙΑ gr
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΑΠΟ ΟΡΧΟΜΕΝΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Και στο λύκειο Ορχομενού ο αριθμός των μαθητών της Α' Λυκείου, που θα δώσει επαναληπτικές εξετάσεις τον Σεπτέμβρη αγγίζει το 40% προς το παρόν .Βεβαίως μπαίνουν βασικά ερωτήματα όπως κατά πόσο υπάρχει ισοτιμία ως προς το βαθμό δυσκολίας στα θέματα που δόθηκαν στους μαθητές από τους καθηγητές κάθε σχολείου,αλλά και ισοτιμίας ως προς τον τρόπο βαθμολογίας. Να μιλήσουμε επίσης για το γεγονός ότι για ακόμα μία φορά τα παιδιά έγιναν πειραματόζωα σε ένα σύστημα που κατά γενική ομολογία στήθηκε με προχειρότητα και γιατί όχι που θα οδηγήσει τους μαθητές που θα δώσουν επαναληπτικές εξετάσεις, στα φροντιστήρια και για το καλοκαίρι.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Θα δημοσιεύονται μόνο τα επώνυμα σχόλια. Υβριστικά σχόλια δεν γίνονται αποδεκτά !!! Η γνώμη σας μετράει...