Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΔΒΜ





ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ – ΤΙΤΛΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΩΡΕΣ
1. ΟΙΚΟΝΟΜΙA - EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
1.1. Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα – Διοίκηση Επιχειρήσεων 25Ω
1.2. Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα 50Ω
1.3. Επιχειρηματικότητα και Τουριστική – Πολιτιστική Ανάπτυξη 25Ω
1.4. Αγροτική Επιχειρηματικότητα – Marketing Αγροτικών Προϊόντων 25Ω
1.5. Βιολογικά Προϊόντα: Παραγωγή – Πιστοποίηση – Διάθεση 25Ω
1.6. Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα – e-επιχειρείν 25Ω
1.7. Πράσινη Επιχειρηματικότητα 25Ω
1.8. Δημιουργώ τη δική μου επιχείρηση 25Ω
1.9. Σύγχρονες Τραπεζικές Συναλλαγές 25Ω
1.10. Υπολογίζοντας τις δαπάνες του νοικοκυριού 25Ω
1.11. Συμβουλευτική σταδιοδρομίας 25Ω
1.12. Επαγγελματική ενεργοποίηση ανέργων γυναικών 25Ω

2. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
2.1 Περιβάλλον και καθημερινή ζωή 25Ω
2.2 Γεωργία και Φυσικοί Πόροι 25Ω
2.3 Συλλογικές Περιβαλλοντικές Δράσεις 25Ω
2.4 Οικολογικές λύσεις για το σπίτι 25Ω
2.5 Προστασία και Δικαιώματα Καταναλωτή 25Ω
2.6 Ασφάλεια –Ποιότητα Τροφίμων 25Ω
2.7 Αστικοί λαχανόκηποι 25Ω
2.8 Πρακτικές συμβουλές (υγιεινής) διατροφής 25Ω
2.9 Αγωγή Υγείας – Πρώτες Βοήθειες 25Ω
2.10 Διαμόρφωση και διακόσμηση εσωτερικών χώρων 25Ω

3. ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
3.1 Επεξεργασία Κειμένου – Διαδίκτυο (Ι) 50Ω
3.2 Υπολογιστικά Φύλλα – Παρουσιάσεις (ΙΙ) 50Ω
3.3 Βάσεις Δεδομένων – Εξειδικευμένα θέματα (ΙΙΙ) 50Ω
3.4 Διαδικτυακά εργαλεία και υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή 25Ω
3.5 Ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) 25Ω
3.6 Δημιουργία Ιστοσελίδας 50Ω
3.7 Ηλεκτρονική εφημερίδα 50Ω
3.8. Εξοικείωση με ηλεκτρονικές μορφές μάθησης – e-learning (25Ω) e-Κ.Δ.Β.Μ.

4. ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
4.1 Ελληνικό Αλφαβητικό σύστημα 25Ω
4.2 Βελτιώνω την ορθογραφία μου 25Ω
4.3 Σύνταξη εγγράφων – φορμών 50Ω
4.4 Αγγλικά για το χώρο εργασίας (Α2-Β1) 25Ω
4.5 Αγγλικά για τον τουρισμό (Α2) 25Ω
4.6 Γαλλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.7 Γερμανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.8 Ιταλικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.9 Ισπανικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.10 Ρωσικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.11 Κινεζικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω
4.12 Τουρκικά για τον τουρισμό (Α1-Α2) 25Ω

5. ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
5.1 Διαχείριση εργασιακού άγχους/Εναρμόνιση επαγγελματικής και προσωπικής ζωής 25Ω
5.2 Αποτελεσματική συνεργασία στον εργασιακό χώρο 25Ω
5.3 Αποτελεσματική ηγεσία στην εργασία 25Ω
5.4 Διαχείριση χρόνου 25Ω
5.5 Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων 25Ω
5.6 Επικοινωνία και δυναμική της Ομάδας 25Ω
5.7 Εθελοντικές δράσεις στην τοπική κοινωνία 25Ω
5.8 Αποτελεσματική επικοινωνία με φορείς και υπηρεσίες 50Ω
5.9 Αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης στην καθημερινή ζωή 25Ω

6 ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
6.1 Ιστορία της Τέχνης 25Ω
6.2 Εικαστικό Εργαστήρι 50Ω
6.3 Φωτογραφία 25Ω
6.4 Κινηματογράφος 25Ω
6.5 Εργαστήρι δημιουργίας Βίντεο 50Ω
6.6 Θεατρικό Εργαστήρι (ανεβάζω τη δική μου παράσταση) 50Ω
6.7 Εργαστήρι μουσικής 50Ω
6.8 Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής 50Ω
6.9 Αξιοποίηση της Πολιτιστικής Κληρονομιάς 25Ω
6.10 Τοπική Ιστορία 25Ω

7. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΩΝ
7.1 Μετανάστες – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή 25Ω
7.2 Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες Ι 50Ω
7.3 Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ 50Ω
7.4 Τσιγγάνοι – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή 25Ω
7.5 Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην καθημερινή ζωή (Α1) 125Ω
7.6 Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην καθημερινή ζωή (Α2) 175Ω
7.7 Κρατούμενοι – Υποστήριξη κρατουμένων 25Ω
7.8 Μουσουλμανική Μειονότητα – Γλωσσικές δεξιότητες Ι 50Ω
7.9 Μουσουλμανική Μειονότητα – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ 50Ω

Στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να ενημερωθείτε για τις περιλήψεις των παραπάνω εκπαιδευτικών προγραμμάτων

https://sites.google.com/site/ekpaideutikoylikokdvmap9/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΡΑΖΑΚΙΑ

 Την περασμένη Δευτέρα βραβεύτηκε στο ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ο  Ορχομένιος φοιτητής πλέον, Γιώργος Ραζακιάς . Ο Γιώργος είναι φοιτητής της Νομικής Σχολής ΑΠΘ , Θεσσαλονίκης. Τα βραβεία δόθηκαν από την τράπεζα EUROBANK σε  μαθητές Αττικής και Στερεάς Ελλάδας που αρίστευσαν κατά την περασμένη  σχολική χρονιά. ΓΙΩΡΓΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΕΜΠΤΟ ΜΟΤΕΡ ΣΤΟ ΜΟΡΝΟ

Δεν υπήρξε πέμπτο μοτέρ στο Μόρνο ειπε ο περιφερειάρχης Φάνης Σπανός κατά την σημερινή συνάντηση του με τους αγρότες στην περιφέρεια. Ετσι  δικαιώνεται η πρώην δήμαρχος Ορχομενού Βούλα Καράλη  όταν υποστήριζε  μαζί με τον τότε αντιδήμαρχο Γρηγόρη  Γαλάνη  πέρυσι ,ότι  ούτε το πέμπτο μοτέρ   λειτούργησε ποτέ αλλά ούτε το νερό που ερχόταν  από τον Μόρνο  αρκούσε για άρδευση. Δύσκολη έως αδύνατη η λειτουργία του πλωτού στην Υλίκη κατά τον κ Ντασιώτη .   Περισσότερο νερό από τον Μόρνο για φέτος  κι εναλλακτικές  λύσεις στην άρδευση υποσχέθηκε η περιφέρεια. Τόσο ο περιφερειάρχης κ Σπανός όσο  κι ο αντιπεριφερειάρχης κ Ντασιώτης  μίλησαν με αλήθειες κι υποσχέθηκαν ότι θα κάνουν ότι μπορούν ώστε να διευκολύνουν τους αγρότες στην φετεινή αρδευτική περίοδο που προμηνύεται δύσκολη ,  αλλά το κυριώτερο  δεσμεύτηκαν ότι θα είναι σε συνεχή επαφή με τους αγρότες.             ...

Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΚΡΑΙΦΝΙΟΥ ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΤΙΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΚΡΑΙΦΝΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟ ΘΗΒΑΣ : ΕΝΩΣΗ ΘΗΒΩΝ:

  Με έντονη διαμαρτυρία ξεκίνησε  την πρώτη συνεδρίαση της η   Δημοτική Κοινότητα   Ακραιφνίου μετά από πρόταση του προέδρου της κ. Κώστα   Μαυροδήμου καθώς αντιδρά   για την πώληση   2 Αποθηκών καθώς επίσης και   2 άλλων ακινήτων (που υπάρχει πιθανότητα να πωληθούν στο μέλλον) από τον Αγροτικό Συν/σμο Θήβας «ΕΝΩΣΗ ΘΗΒΩΝ» επειδή   αποτελούν ιδιοκτησία των Ακραιφνιωτών Συνεταίρων και έχουν κατασκευασθεί με ίδια κεφάλαια. Η Δημοτική Κοινότητα Ακραιφνίου ομόφωνα δηλώνει παρούσα και στηρίζει τους κατοίκους του Ακραιφνίου ,τα μέλη των πρώην Συνεταιρισμού καθώς και τους Συλλόγους του Ακραιφνίου που έχουν έννομο συμφέρον και βρίσκεται δίπλα τους σε οποιαδήποτε ενέργεια προβούν ,ώστε να αποκαταστήσουν αυτήν την αδικία ξεπουλήματος της περιουσίας τους. Να σημειώσουμε ότι η μία από τις αποθήκες έχει μετατραπεί από τον Ιστορικό Λαογραφικό Σύλλογο Ακραιφνίου σε ένα εξαιρετικό Λαογραφικό Μουσείο με σύγχρονες προδιαγραφές , μάλιστα είχε γίνει πρόταση σ...